Транспортни опаковки

Транспортни опаковки

Транспортните опаковки са тези, които трябва да осигурят безопасността и целостта на продукта при транспортирането му по веригата на пласмента. Характеристиките им зависят от характера на стоките и материалите, които се транспортират, и нужното за тях ниво на защита. Използват се основно за целите на B2B (бизнес към бизнес).
Галерия

Основните категории транспортни опаковки

Първична

Нарича се още потребителска. Тя е в пряк контакт с продукта и на практика е част от него. Задачата ѝ е да го идентифицира и защитава

Вторична

Групира повече бройки от изделието заедно. Може да бъде отделена от продукта, без той да загуби качествата си. Служи най-вече за транспорт и съхраняване

Третична

Фокусирана е върху ефективното групиране и защита на стоките. Улеснява транспортирането, манипулирането и съхраняването им и предпазването им от увреждане

Обикновено вторичните и третичните не се брандират, но задължително имат етикет с най-важната търговска информация – производител, брой стекове, брой изделия, партиден номер, баркод и др.

 

Основни ползи, които ви осигуряват

Осигуряват безопасно и надеждно преминаване на стоките през цялата верига на доставки. Запазват ги от увреждания и щети.

Подобряват логистиката – позволяват безпроблемното им движение. Оптимизират събирането, товаренето, подреждането и разтоварването. Позволяват пълноценното използване на пространството в превозните средства и складовете.

Намаляват загубата – рационализираната логистика и запазването на стоките от повреди пестят средства.

 

Транспортни опаковки за интернет търговия

През последните години с бума на интернет търговията все повече се налага хибриден вариант. Той обслужва не дистрибуторската верига и веригата на доставки, а търговията на дребно (търговец – краен потребител). Може да съдържа различни по характер и предназначение изделия и брандирането му представя не продукта, а търговеца.